Política de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per facilitar la navegació i cookies de tercers per obtenir estadístiques d'ús i satisfacció.

Podeu obtenir més informació a l'apartat "Cookies" del nostre avís legal.

Idioma no habilitat

Està intentant navegar per l'idioma "ca" però no està habilitat en aquest portal. Veurà els continguts en castellà.

En cas de voler continuar navegant en aquest idioma, s'emmagatzemarà la seva decisió fins que tanqui el navegador.

  1. Presentación
  2. Preguntas frecuentes
  3. Matrícula de continuidad

Preguntas frecuentes

Si el alumnado del presente curso quiere continuar al año siguiente, ¿tiene que rellenar el formulario de preinscripción en febrero-marzo?

  • No, el formulario de preinscripción lo tiene que rellenar exclusivamente el alumnado de nuevo ingreso.

¿Cómo y cuándo se ha de matricular el alumnado que quiere continuar en el siguiente curso?

  • Poco antes de que termine el curso escolar, las familias recibirán una notificación con instrucciones sobre cómo continuar en el programa ALCE.