Idioma no habilitat
Està intentant navegar per l'idioma "ca" però no està habilitat en aquest portal. Veurà els continguts en castellà.
En cas de voler continuar navegant en aquest idioma, s'emmagatzemarà la seva decisió fins que tanqui el navegador.
Si el alumnado del presente curso quiere continuar al año siguiente, ¿tiene que rellenar el formulario de preinscripción en febrero-marzo?
¿Cómo y cuándo se ha de matricular el alumnado que quiere continuar en el siguiente curso?