Política de cookies

Este lloc web utilitza cookies pròpies per a facilitar la navegació i cookies de tercers per a obtindre estadístiques d'ús i satisfacció.

Podeu obtindre més informació en l'apartat "Cookies" del nostre avís legal.

Idioma no habilitat

Està intentant navegar per l'idioma "va" però no està habilitat en este portal. Veurà els continguts en castellà.

En cas de voler continuar navegant en este idioma, s'emmagatzemarà la seua decisió fins que tanque el navegador.

  1. Inicio
  2. Noticias
  3. Noticias de 2015
  4. XXIX Semana de la Educación

Volver

XXIX Semana de la Educación. Tecnología para mejorar la educación

27/02/2015

Jornadas, seminarios, conferencias y congresos

XXIX Semana de la Educación

Celebrada los días 24, 25 y 26 de febrero en el Auditorio de la Fundación Rafael del Pino, en Madrid.

El día de la clausura intervino Francisco López Rupérez, presidente del Consejo Escolar del Estado, desarrollando la ponencia «Innovación, tecnologías y profesión docente» Video

Documento básico de la Semana PDFSalto de línea Documento de la ponencia PDF