Política de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per facilitar la navegació i cookies de tercers per obtenir estadístiques d'ús i satisfacció.

Podeu obtenir més informació a l'apartat "Cookies" del nostre avís legal.

Idioma no habilitat

Està intentant navegar per l'idioma "ca" però no està habilitat en aquest portal. Veurà els continguts en castellà.

En cas de voler continuar navegant en aquest idioma, s'emmagatzemarà la seva decisió fins que tanqui el navegador.

  1. Inicio
  2. Noticias
  3. Noticias de 2012
  4. XXII Conferencia Iberoamericana de Educación

Volver

XXII Conferencia Iberoamericana de Educación

03/09/2012

Jornadas, seminarios, conferencias y congresos

 XXII Conferencia Iberoamericana de Educación

El Consejo Escolar del Estado, representado en su Presidente, participará en la XXII Conferencia Iberoamericana de Educación (Salamanca, 6 y 7 de septiembre de 2012) promovida por la Organización de Estados Iberoamericanos para la Educación, la Ciencia y la Cultura (OEI).

Más información Nueva ventana