Cookie politika

Webgune honek berezko cookie-ak erabiltzen ditu nabigazioa errazteko eta hirugarrenen cookie-ak erabilera- eta gogobetetasun-estatistikak lortzeko.

Informazio gehiago lor dezakezu gure "Cookie-ak" atalean, legezko oharrean.

Hizkuntza ez dago gaituta

"eu" hizkuntzan nabigatzen saiatzen ari zara, baina ez dago gaituta atari honetan. Edukiak gaztelaniaz ikusiko dituzu.

Hizkuntza horretan nabigatzen jarraitu nahi baduzu, zure erabakia gorde egingo da nabigatzailea itxi arte.

  1. Inicio
  2. Noticias
  3. Noticias de 2013
  4. Fracaso Escolar: ¿sistema de estudios unitario o diferencial?

Volver

«Fracaso Escolar: ¿sistema de estudios unitario o diferencial?»

28/02/2013

Jornadas, seminarios, conferencias y congresos

Fracaso Escolar: ¿sistema de estudios unitario o diferencial?

Francisco López Rupérez, Presidente del Consejo Escolar del Estado y Mariano Fernández Enguita, Catedrático de Sociología de la Universidad Complutense de Madrid, conversan sobre «Fracaso Escolar: ¿sistema de estudios unitario o diferencial?».

La conversación se celebró el 17 de octubre de 2013, en el ciclo de "Conversaciones en la Central" que organiza el Ayuntamiento de Córdoba en la Biblioteca Central.