Esta primera publicación de la colección está centrada en ESenRED (Escuelas hacia la Sostenibilidad en Red), que es la red estatal de redes de centros educativos sostenibles no universitarios promovidas por iniciativa de administraciones públicas (Comunidades Autónomas, Ayuntamientos, Diputaciones), que se configura como una comunidad de prácticas en las que todos sus miembros tienen la posibilidad de actuar y responsabilizarse en clave de igualdad generando un trabajo cooperativo en red.
Esta primera publicación de la colección está centrada en ESenRED (Escuelas hacia la Sostenibilidad en Red), que es la red estatal de redes de centros educativos sostenibles no universitarios promovidas por iniciativa de administraciones públicas (Comunidades Autónomas, Ayuntamientos, Diputaciones), que se configura como una comunidad de prácticas en las que todos sus miembros tienen la posibilidad de actuar y responsabilizarse en clave de igualdad generando un trabajo cooperativo en red.
A décimo cuarta boa práctica, titulada «Enredando coa pesca: transformando a realidade social e ambiental da contorna a través da educación para a sustentabilidade do medio», foi deseñada e realizada en Galicia, no CEIP Torre Illa (Illa de Arousa, Pontevedra), e pretende integrar a análise da deterioración de prácticas tradicionais e sostibles de pesca, e das contornas asociadas a elas, nun enfoque educativo integral en que participe toda a comunidade e cuxo obxectivo último sexa converter ao centro nun motor de transformación ecosocial comprometido co labor de rexeneración de prácticas sostibles e contornas naturais ameazadas pola sobreexplotación dos recursos mariños, a contaminación e o auxe do turismo.