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Buenas Prácticas de Educación para el Desarrollo Sostenible

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Colección boas prácticas de educación para o desenvolvemento sustentábel. Nº 1. Escolas cara a sostibilidade en Rede - ESenRED

Esta primera publicación de la colección está centrada en ESenRED (Escuelas hacia la Sostenibilidad en Red), que es la red estatal de redes de centros educativos sostenibles no universitarios promovidas por iniciativa de administraciones públicas (Comunidades Autónomas, Ayuntamientos, Diputaciones), que se configura como una comunidad de prácticas en las que todos sus miembros tienen la posibilidad de actuar y responsabilizarse en clave de igualdad generando un trabajo cooperativo en red.

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Colección de boas prácticas de educación para o desenvolvemento sustentábel Nº3. Conferencia Internacional de Mozos: Coidemos o Planeta (CONFINT)

Esta primera publicación de la colección está centrada en ESenRED (Escuelas hacia la Sostenibilidad en Red), que es la red estatal de redes de centros educativos sostenibles no universitarios promovidas por iniciativa de administraciones públicas (Comunidades Autónomas, Ayuntamientos, Diputaciones), que se configura como una comunidad de prácticas en las que todos sus miembros tienen la posibilidad de actuar y responsabilizarse en clave de igualdad generando un trabajo cooperativo en red.

Boas prácticas de educación para o desenvolvemento sustentábel nº 14

Boas prácticas de educación para o desenvolvemento sustentábel nº 14. Enredando coa pesca: Transformando a realidade social e ambiental da contorna a través da educación para a sostibilidad do medio

A décimo cuarta boa práctica, titulada «Enredando coa pesca: transformando a realidade social e ambiental da contorna a través da educación para a sustentabilidade do medio», foi deseñada e realizada en Galicia, no CEIP Torre Illa (Illa de Arousa, Pontevedra), e pretende integrar a análise da deterioración de prácticas tradicionais e sostibles de pesca, e das contornas asociadas a elas, nun enfoque educativo integral en que participe toda a comunidade e cuxo obxectivo último sexa converter ao centro nun motor de transformación ecosocial comprometido co labor de rexeneración de prácticas sostibles e contornas naturais ameazadas pola sobreexplotación dos recursos mariños, a contaminación e o auxe do turismo.

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Boas prácticas de educación para o desenvolvemento sustentábel nº 20. Monte Vivo no IES de Ponte Caldelas. Unha experiencia de rexeneración e custodia do territorio fronte aos incendios forestais

A colección de Boas Prácticas de Educación para o Desenvolvemento Sostible nace coa vocación de ofrecer exemplos concretos de innovación didáctica en relación coa educación para o desenvolvemento sostible e a cidadanía global, dirixidos a promover unha cultura de sustentabilidade e responsabilidade cívica nos centros.

O IES de Ponte Caldelas (Pontevedra), en colaboración co Centro de Formación e Experimentación Agroforestal de Lourizán, a Comunidade de Montes Veciñais de Cuiñas, e outros axentes do entorno, desenvolveu un proxecto educativo consistente en transformar un bosque queimado e degradado nun bosque autóctono, xerando así unha «área de custodia» e un espazo destinado á aprendizaxe e ao goce de todos e todas. O obxectivo foi contribuír á xestión sostible do territorio e sensibilizar á comunidade sobre a relación entre a prevención de incendios forestais e o mantemento de paisaxes de calidade.

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